lördag 8 september 2007

Vitt, vitt och vitt

Ok, detta är nu sista inlägget för kvällen... Det är två minuter kvar till midnatt och jag kände att det började bli jobbigt såhär nära spöktimmen och allt, så jag satte mig vid datorn för att tänka på annat.
Jag ska visa er lite vad jag har pysslat med under dagen. Krattan och käppen som jag visade i tidigare inslag är nu vita.

Jo jag är rätt nöjd faktiskt, vad jag ska ha käppen till begriper jag inte, men den är rätt fin att se på så den får stanna.

Vet ni vad jag ser nu? Jag har placerat krattan helt fel, den är ju inte ett dugg centrerad. Åh, jaja, det får vara så till imorgon.
Nu mina vänner ska jag lägga mig med en stor chipspåse och titta på någon komedi (behövligt!!)

Kram till er alla och kram igen för att ni är så söta och gosiga!!
God natt alla där ute i bloggvärlden!

8 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Du är inte ensam uppe på natten, jag är vaken här med dig!! Tillsammans kan vi jaga bort spökena!! HI hi....Ha en skön söndag! Kram!

johanna sa...

Hej...
Vilken mysig sida du har.måste dätta mig i kväll o kika i lugn o ro..ska iväg till arbetet nu..Hoppas du hade en bra natt utan spöken=))Jag hade oxå varit lite skakig..
kraam

Brunkullan sa...

Hoppas natten var lugn! Fina grejorna blev vita också:-)

Susanne

Brunkullan sa...

Vilka mysko tider det står i kommentarerna...jag skrev förra ilägget nyss vid kl. 09.08..men det står 00.08!!! Undra vad det blir nu...:-D

Susanne

Vi varannan vecka sa...

Bu huu, vilken tur att jag inte såg det där med tiderna igår... Men jag kan inte fixa till det. JA undrar jag...
Kramar Kristin

faster atta sa...

Vilken härlig blogg! Hittade hit vi uppe på vinden!
Hur gick första natten ensam i huset? Hörde du mycket ljud? Vi bor mitt ute i obyggden och närmsta "granne" är en gammal ödekyrkogård och myterna kring den är många..... Jag har personligen inte upplevt något övernaturligt där men personer i vår omgivning har. Känner mig trots allt trygg här i mörkret...

Mallan sa...

Ja, en rolig rulle är precis vad man behöver i såna lägen!
Vad fint det blev med käppen och krattan! Ibland är det så, man har ingen aning om vad man ska ha grejorna till, men man bara måste ha dem! Du hittar säkert på nå´t bra för käppen!
Ha det! Kram Malena

faster atta sa...

Du, vilken underbar dalahäst du har! Jo, vi bor mitt ute på landet. Kyrkan brann för över 100 år sedan och nu finns bara ruinen kvar. En viss del av kyrkogården används som minneslund idag. Det är jättevackert där!!!!
Jag länkar till dej, hoppas det är OK!!

kram