måndag 17 september 2007

Höstbilder från trädgården

Så Idag är både jag och R lediga, vi har längtat till den här dagen, R skulle sitta under en filt och läsa en bok, jag skulle... ja ni vet....PYSSLA!! Så vaknar vi av att telefonen ringer kl 13:15!!! Jag upprepar 13:15!!!! Herregud, vi fattar nada, hur gick det till? Jaja, så kan det gå.
Idag har jag varit ute i trädgården och fotat, det finns mycket att rikta kameran mot!!
Jag har även tvättat bilen, så nu fryser jag för jag blev blöt om fötterna eftersom jag inte använde stövlar Här visar jag lite bilder från gården, sist ligger taklöken som jag hittade igår.
Kolla in den urgamla "äppelfångaren"- en burk på en pinne... fiffigt!!







































13 kommentarer:

MiaMaria sa...

Massor, massor, massor med vackra höst bilder...
Visst är det väl så kul att bara fota. // Maria

Stina sa...

Det var det värsta så mycket fint du har. Verkligen fina bilder. Kramis

faster atta sa...

Dina äpplen såg goda ut!
kram

linnea-maria sa...

Vilka härliga höstbilder. De var fiffiga de där "krukorna" av tegelstenar. /linnea-maria

NICOLINAS BONING sa...

Vilka vackra höstbilder...man kan riktigt känna lukten av den fina dagen när man tittar på dom:-)
Karm/Birgitta

Anonym sa...

vilka fina bilder! det är alltid så fint ljus på hösten, med alla vackra färger!

Nina sa...

jag kan inte minnas när jag vaknade sååå sent måste ha varit typ i ungdomen när man vart på galej...nu när man har barn så måste man upp oavsett vad man hittat på kvällen innan :=D
iallafall härliga bilder du visar ...kram

Nina sa...

jag kan inte minnas när jag vaknade sååå sent måste ha varit typ i ungdomen när man vart på galej...nu när man har barn så måste man upp oavsett vad man hittat på kvällen innan :=D
iallafall härliga bilder du visar ...kram

Orr Anna sa...

Vilka fina bilder! Har kikat igenom din blogg och såg ett inlägg om innerdörrar, vi har likadana hemma hos oss =) Vi köpte hus i juni och är också mitt uppe i renovering. Är det ok om jag länkar till dig i min blogg? Hälsningar från Anna

Stina sa...

Haha...nä, det kan jag inte säga. Det var för privat. Men jag höll på att dö, tror jag.:-) Kramis

inspired and handmade sa...

Vilka undebara trädgårdsbilder...höst och vackert på varenda bild!! och taklökarna var fina de med! ; ) Kram.

Brunkullan sa...

Oj så fint!! Ska iväg på lunchen och köpa lite höstfint till krukorna:-)

Susanne

Skatan sa...

Så mycket vackert som fortfarande kämpar i er trädgård!

Trevlig helg : )