lördag 8 september 2007

Min Vedbo

Hej
Om man vill hitta gamla grejer så ska man gå till min vedbod. Där har den gamla trädgårdsmästaren, som bodde i huset förr i tiden (där av har huset namnet Trädgårdsmästarvillan) lämnat kvar hur mycket som helst. Det är mycket skräp, men mycket som är kul att ta till vara på också!! Idag blev mina fynd detta.

Käppen och krattan ska jag nog måla vita(Tror jag?) Baljan ska få komma upp i badrummet (tror jag...) hihi.
Tidigare fynd från boa är denna pall

Bilden är lite dålig, men pallen vart vit och hamnade i hallen. Fast nu ångrar jag mig lite att jag målade den vit. Den var rätt fin som den var igentligen. Men jag ska shabba till den lite, så får vi se hur den blir då.

Kramar Kristin

3 kommentarer:

Stina sa...

Vad fint! Kramis till dig...

Lotten sa...

Vad härligt att ha en sådan skattletar-boa på gården ;-)

Brunkullan sa...

Ja ibland måste saker få "ligga" till sig lite innan man inser det vackra med dem!
Den tavlan som du visade var inte alls dum!!

Susanne