fredag 7 september 2007

Tavlan

I helgen hade jag tänkt att dra bort mattorna på nedervåningen och börja slipa golvet. Men jag har glömt att hämta slipmaskinen i stan och R tar bilen till Göteborg, så jag är strandsatt här på landet. Vi har nämligen inte två bilar än, vilket är ett STORT minus.
Ringde min mor i hopp om att hon ville komma och hälsa på (komma hit med slipmaskinen), men där fick jag inget napp. Så nu vet jag inte vad jag ska göra i helgen. Huset är städat, tvätten är tvättad och hyllor är fastskruvade. Jag började på ett projekt igårkväll, nämligen att göra ståltrådshjärtan och blomdekorationer, jag gjorde några och de blev fina. Men sen då?......... Åh, jag kan bli galen av att inte ha något att göra. GE MIG PYSSELTIPS! =o)

Jag hittade R´s tavla som han köpte på loppis för ett tag sedan, ibörjan tyckte jag inte om den och han fick inte ha den framme =o) Men titta på den, den är ju sååå häftig. Jag älskar den nu.

Ha det fint allihopa!
Kram Kristin

4 kommentarer:

WhiteVintageDreams sa...

Åh vad tråkigt att du känner dig rastlös...hoppas att pysslandet fått dig på andra tankar. Annars kan du ju alltid blogga...tiden flyger ju iväg ;).
Trevlig helg.
Kram

Mallan sa...

Tavlan är verkligen jättefin!
Ja, du, vad ska man hitta på...jag brukar oxå få lite idétorka ibland, men du kommer säkert på nå´t bra pyssel.
Jag länkar dig om det är ok!
Ha en trevlig helg! Kram Malena

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att du hittar nåt att hitta på!! Ha en skön lördag! Kram!

Linneagården sa...

Tack för din fina kommentar hos mig. Ja, blogga är ju ett tips, men just nu har ialla fall jag "städa" utomhusideér...Du verkar bo nära skogen? så kanske plocka in lite lingonris & sätta i kruka eller enris att sätta ute, eller...ja, blogga!!!
Blir spännande att se de slipade golven sen.
*kram* /madelene