torsdag 22 november 2007

Trött

Idag var jag hos min mamma och hämtade ett fin fint köksbord med 6 vita stolar som jag är helt förälskad i. Min sambo gillar bordet men han vägrar nästan att ta in de vita stolarna, "det är för mycket vitt", säger han. Hur ska jag kunna övertala honom???? Fick också en kökssoffa med tre stora lådor under. Soffan var jätte fin, men tror inte att jag har någon plats för den..... men jag har alltid velat haft en köks soffa, därför tog jag den! Tog massa saker, men de får ni se kort på en annan dag.
Jag är trött och ska mysa ner mig i sängen......
Har e kunnat ta något vinterkort än eftersom vi inte har någon snö här. Så jag tänkte bjuda på en sommarbild från fältet bakom vårat hus.... (jag njöt faktiskt inte så myckt av det i sommras, som jag gör nu när jag ser det på bilden...)

3 kommentarer:

Mallan sa...

Nämen, nu blev jag nyfiken på allt fint! Ska bli spännande o se.
Fin sommarbild du bjuder på!
Kram Malena

Mallan sa...

Gott Nytt År!

Kramar Malena

Ninis74 sa...

Önskar dig ett riktigt gott nytt år !
Kikar gärna in igen!