tisdag 6 november 2007

Födelsedagspresenter!



Åh, vad länge sedan jag uppdaterade min blogg *skäms*, men jag har inte haft någon ork till den alls......
Nu ska jag försöka ta nya tag!!!
Jag har hunnit fylla år och tänkte visa er några av de fina sakerna jag fått:

Dessa underbara gardinerna har min mamma gjort till mig.. älskar dem!


Mamma gjorde även kuddar till mig, som den här tillexempel.. visst är den söt!!
Jag ska berätta en sak om min mamma för er:
Hon har inte mycket pengar, hon är fattig skulle man kunna säga, arbetslös och sjukskriven. Hon har inte råd att köpa presenter, så hon gör presenter till oss i släkten utav det hon har hemma.. Jag tycker att det är fantastskt, de är faktiskt dessa home made sakerna som jag tycker mest om, de är mest omtanke och kärlek bakom....




Detta var några av mina presenter, kul att fylla år=o)

Jag har blivit så vansinnigt förtjust i änglar på senaste tiden, min sambo skakar lite på huvudet när jag kommer hem med en ängel, sen en till och en till och ännu en och...... Jag ska visa er några sedan...
Kram på er allihopa

1 kommentar:

Orr Anna sa...

Vad kul att du är tillbaka! Har saknat dina inlägg.

Vilka fina presenter du har fått, håller helt med om att det är extra roligt att få hemgjorda saker. Älskar också änglar så jag förstår dig =) Kram Anna