fredag 9 november 2007

Änglarna mina


Imorgon ska jag åka till mamma och peka på saker jag och min karl vill ha. Hon ska nämligen flytta från ett stort hus till en liten lägenhet. Tycker synd om henne. Vi har redan bokat hennes fina köksbord och hennes underbara köksstolar!!!

Här snöar det och är kallt. Snat ska jag och katterna krypa ner i sängen och dela på en skål med popcorn . Undrar om det går nått bra på tv??
Jag tycker att många av er är helt fantastiska, ni har gjort era hem till.. ja, sagor!! Känner att mina bilder jag visar inte är så speciellt spännande om man jämför. Men jag tänkte iallafall att visa några av mina fina änglar.


7 kommentarer:

Wickans värld sa...

Hej! Hittade hit från en annan blogg! Så fint du har det hemma hos dig!

Eva Agnes sa...

Änglarna är fina men det som grep mig mest var gardinerna och kuddarna din mamma sytt till dig.
Helt underbara saker.
Sedan kan du hälsa henne att precis så har jag det också. Jag är inte sjukskriven utan pensionär.
Jag tar vad jag har hemma och gör saker till barnen till deras födelsedagar.
Men det går bra det också.
Kram till din mamma och dig
Eva Agnes

Eva Agnes sa...

Glömde att säga att jag tycker du har mycket vackert hemma hos dig.
Inte säga något annat.... aja baja... *fniss*
Kram EA

Orr Anna sa...

Så känner jag också när det gäller min blogg, men jag tycker definitivt att du platsar bland de andra bloggarna och deras fina bilder och hem. Kram Anna

Mallan sa...

Såå söta!
Kram Malena

faster atta sa...

Men hallå!!! Så härligt att se att du är tillbaka igen!! Vilka fina änglar du har!

kram

Brunkullan sa...

Å den lilla hjärtstenen med ängel var finast av alla söta änglar du visar!!
Sååååååå fiiiiin!

Susanne