torsdag 3 januari 2008

PartyLite!!

Hej hej där ute i bloggvärlden!!
Idag har jag ätit lutfisk hos min käre far!! mmm, smaskit!!! (fasst igentligen så smakar ju inte själva fisken så mycket, det är ju mer såsen som gör det. Igentligen borde man säga: Idag har jag ätit sås hos min käre far!! mmm, smaskit!! ) hihi
******************************************************
Idag var jag även på ett möte, jag ska nämligen börja sälja ljus, PartyLite! Köper ändå så mycket ljus därifrån så jag kan lika gärna börja sälja=o) Så om ni är sugna på att köpa riktigt bra ljus så får ni mer än gärna köpa av mig! Det finns både med och utan dofter och de brinner i en evighet!!!
******************************************************
Jag berättade ju i förr-förra inlägget att jag inte gillar möss!! Nu har de hittat utrymmet under diskbänken..... Fy, när jag skulle ta bort deras kottar igårkväll, hoppade det fram en eländig mus och den nuddade nästan mina fingrar!! Jag skrek så högt att det nästan ekar än i huset....
******************************************************
Här om dagen upptäkte min käre sambo att jag målat listen runt fönstret på ytterdörren! BRAVO!!! Bara det att det gjorde jag för 2 månader sedan!!!! HA HA HA

Så här såg det ut först innan jag målade.......

...och så här blev det!


Ha det så gott
På återseende
Kram/Kristin

6 kommentarer:

Unknown sa...

DEt blev bra! Härligt med ljus jga har varit på några ljuspartyn, och det är verkligen jätte bra ljus, dock lite dyrare, fast dte är det värt. Lycka till! Kram Petra

Nygammalt sa...

Ha ha, karlar är för roliga de! =)
Vilken otroligt vacker utomhusbild du tog i er allé. Ser lite magisk ut.

God fortsättning!
Kram.

Hanna sa...

Hej hej. Vilken jättemysig blogg..ÄR så nyfiken på att se mer. Jättemycket fina bilder. Kul att hitta ännu en värmlänning som renoverar så fingrarna blöder =)
Trevlig helg

NICOLINAS BONING sa...

Ja men han såg det iaf...fniss...
Vet inte hur det kommer sig att våra kära karlar inte bryr sig om såna världsliga saker som detaljer,detaljer,detaljer...
Kramar/Birgitta

Eva Agnes sa...

God fortsättning på dig också. Möss fy!!! Skaffa katt.
Snyggt målat runt dörrfönstret. Och bilden i inlägget under är helt sagolik. Så vackert det är med snö och frost.
Hälsa din mamma och tacka för den fina kommentaren om mitt hem.
Kramar Eva Agnes

www.mariante.se sa...

Åååå din grind.....såg mycket vackert på din blogg, men grinden är precis det jag söker till att ha som sänggavel här hos mej....så om den är borta en dag vet du vem som varit i farten!
Lämnar kvar en liten vacker tulipan planterad uti en vacker konservburk i skiraste glas fullt av bubblor. I tulpanen sitter en liten fribiljett som gäller som inträde till min blogg, välkommen, bara följ spåren i snön så kommer du till huset vid sjön....